Friday 27 April 2012

My 2 Chomeyl Kitten

                                                          
 
Cotton & On

Ingat tak cerita pasal Mona. Yang ni lah anak dia.Cute tak?. Korang yang kat luar sana mesti nak kitten macam ni.Ok aku ceritakan pasal Cotton & On. Masa Cotton & On baru lahir,dua-dua jantan. Family aku panggil dorang Cotton & On sebab, Cotton bulu dia, so soft anf fluffy. On pulak sebab hidung dia. Kan gambar On kat atas tu hidung dia macam button sebab tu lah bila kita picit hidung dia rasa macam button.Cuba teka siapa active? "On" lah, family aku rasa yang On punya logo ialah "Bring it On". Korang pun ada rasa jugak kan. Yang Cotton tu penakut dan lemah (kecuali orang yang dah biase je dia ok). Anak sedara aku yang train kitten ni, kalau harapkan Cotton mestilahlah dia tu MALAS!!!. Kalau anak sedara aku main dengan Cotton dia bukan main sambil berdiri, dia main sambil baring. Sebab diakan gemuk. Yang On active perangai dia sama macam WHITY (Whity the active cat tu). On boleh jadi Runner cat, The best jumper cat in the world (melompat mencecah 5 kaki,walaupun masih kecik). Pandaikan anak sedara aku train.Ok tu jelah untuk episode ni. Thanks for reading, dan jangan lupa jadi follower blog ni!!!

No comments:

Post a Comment