Friday 27 April 2012

WHITY my active CAT



Sarah ada kucing macam gambar diatas ni (sudah besar,ni cuma gambar kitaorang jumpa kat google).Keluarga kitaorang menamakannya WHITY,kerana warnanya ada sedikit putih. Kalau nama manja dia Witiy. Cute kan dulu kecik-kecik suka manusia suka kena peluk-peluk, sekarang EGOOOO betul. Takpe kitaorang tak kisah.Ada sekali tu aku tengah bercakap dengan mama aku, tiba-tiba Whity datang relaks je dia kentut. BUSUK GILAAA!!!.Terukkan. Masa tu anak sedara saya datang, dia pandai train kucing sampai boleh lompat mencecah 4 kaki. Wow!!! mesti kamu yang baca blog nie nak kucing macam Whity. Sekarang, dah besar pandailah jaga diri sendiri.Masa tu dia gaduh dengan anjing, kan aku ada kata anak sedara aku train dia kan ini lah masanye Whity tunjuk kehebatannya..Whity vs Anjing, siapa menang??? "Whity The Winner!!!" and "Anjing The Loser". Tak percayakan takpelah. Kalau anda semua pandai train kan kucing hantarlah video kat blog nie. Nak tengok juge kucing-kucing anda semue.Bye-bye!!!

No comments:

Post a Comment